Sıkça Sorulan Sorular

  • Fatura tahsilatı yaptıktan sonra müşterime dekont çıktısı verebilir miyim ?

    Ekranlarımız her tip yazıcıya uygundur çıktı alabilirsiniz.

  • Kredi kartı ile fatura ödemesi yapabilir miyim ?

    Kredi kartı ile fatura ödemelerinde 250 tl altı fatura ödemelerinde evraksız fatura ödemesi sağlayabilirsiniz. 250 tl üzeri fatura ödemelerinde ise kredi öncelikle müşterinizin kartından fatura tutarını çekip kendinize bakiye ekleyip daha sonrasında da müşterinizin faturasını ödeyebilirsiniz.

  • Sisteminiz üzerinden aylık veya günlük kazancımı raporlayabilir miyim ?

    Sistemimizde raporlar kısmında işlemlerinizi genel olarak sorgulayabilir ve kazançlarınızı kontrol edebilirsiniz.

  • Bayiliğim açıldıktan sonra nasıl ödeme yapabilirim ?

    Bayiliğiniz oluşturulduktan sonra sistemimizde kayıtlı olan 12 bankanın hesap ve ıban numaraları mevcut ister internet bankacılığını kullanarak istersenizde ATM den ödeme yapabilirsiniz.

  • Bayiliğim oluşturulduğunda sisteme nasıl giriş yapabilirim ?

    www.toptankontor.web.tr sayfamızdan bayi girişine tıklayıp şifreniz ve cep numaranız ile sisteme giriş yapabilirsiniz.

  • Bayilik başvurusu için herhangi bir evrak göndermem gerekiyor mu ?

    Bayilik için bir evrak göndermeniz gerekmemektedir.

  • Bayilik için bir teminat bedeli mevcut mudur ?

    Bayilik için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

  • Bayilik için detaylı bilgi nasıl alabilirim ?

    0850 304 14 44 nolu numaradan arayıp müşteri temsilcisi arkadaşlarımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Bayilik için şartlarınız nelerdir ?

    Bayilik için herhangi bir şartımız bulunmamaktadır vergi girişinizin olması yeterlidir.

  • Bayilik oluştururken bilgisayarıma program kurulumu yapıyor musunuz ?

    Bayimiz olduğunuz zaman herhangi bir program kurulumuna gerek olmuyor, şifreleriniz ile size açılan ekranlarınıza girdiğiniz takdirde fatura ve kontör panellerinden online olarak işlemlerinizi gerçekleştirebilrsiniz.

  • Bayiniz olmam için ne yapmam gerekli ?

    Bayimiz olmak için isterseniz bayimiz olun kısmından bayilik başvurusu gönderebilirsiniz müşteri temsilcisi arkadaşlarımız dönüş sağlayacaklardır veya iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Çalışma saatleriniz nasıldır ?

    Hafta içi ve Cumartesi 08:30 - 22:00 saatleri arasında Pazar günleri ise 09:00 - 21:00 saatleri arasındadır.

  • Fatura ödemeleri nereden gerçekleşiyor bankadan mı ?

    Fatura ödemeleri anlaşmalı olduğumuz kurumumuz tarafından gerçekleşmektedir.

  • Fatura ödemeleri online mıdır ?

    Fatura ödemeleri anlaşmalı kurumlarımız arasında olan faturalar online olarak gerçekleşmektedir. Anlaşmalı kurumlarımız arasında bulunmayan ancak ödemelerini yapabildiğimiz kurumlar gün içerisinde ödemeleri gerçekleşmektedir.

  • Fatura ödemelerinde herhangi bir problem yaşar mıyım ?

    Fatura tahsilatlarında herhangi bit problem olmaz eğer sorun yaşarsanız bize bildirdiğiniz takdirde size yardımcı olunur ve probleminiz çözülür.

  • Fatura ödemelerinde yanlışlıkla bir fatura ödendiğinde iptali mümkün müdür ?

    Fatura tahsilatları online olarak ödendiği için eğer ödenirse herahang bir işlem yapılmamaktadır ama bize bildirdiğiniz takdirde faturanızın kontrolunu sağlanır ve ona göre işlem yapılır. Bu konudaki önerimiz faturaları dikkatlı almanızdır.

  • Fatura ödemesi ile ilgili bir problem yaşadığımda ne yapmam gerekli ?

    Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz yada sistemimizden mesaj gönderebilirsiniz müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.

  • Fatura yazdırmak için hangi yazıcıyı almam gerekir ?

    Ekranlarımız bütün yazıcılara uygundur hangisini almak isterseniz alabilirsiniz.

  • Hangi faturaları ödeyebilirim ?

    Telekominikasyon, elektrik, su, doğalgaz, oriflame, bağkur, motorlu taşıtlar ödemelerini ve hgs yüklemelerini yapabilirsiniz.

  • Kapalı bir telefon faturası ödediğimde hemen açılır mı ?

    İletişim fatura ödemeleri anında gerçekleşir yoğunluğa göre bu süre değişebilir ama faturanız hemen açılır.

  • Kontör (TL) fiyatlarınızı nasıl görebilirim ?

    Kontör fiyatlarımız için bayilik oluşturmamız gereklidir, bayiliğiniz oluşturulduğu takdirde fiyatlarımızı Tl yükleme panelinde Tl fiyatları kısmından inceleyebilirsiniz.

  • Kontör (TL) ve fatura ödemeleri için ayrı ayrı mı bakiye gönderiliyor ?

    Kontör (TL) ve fatura tahsilatları için tek bakiye gönderiyorsunuz, işlemleriniz tek bakiye üzerinden gerçekleşir.

  • Kontör (TL) yüklemeleri kaç dakikada yüklenir ?

    Kontor (TL) yüklemeleri anında gerçekleşir.

  • Kontör (TL) yüklemelerinde müşterimin hangi paketten yararlanabildiğini görebiliyor muyum ?

    Kontör (TL) yüklemelerinde yüklemeniz iptal aldığı takdirde tavsiye paketler çıkıyor bu çıkan tavsiye paketleri ise müşterinize yükleyebileceğiniz paketlerdir.

  • Kontör (TL) yüklemelerinde paket yüklemeleride yapabilir miyim ?

    Kontor (TL) yüklemelerinde Avea, Turkcell, Vodafone paket yüklemelerinide gerçekleştirebilirsiniz. (Tam, Ses, Sms, İnternet ve Nar paketleri)

  • Kontor (TL) yüklemelerini ve fatura tahsilatlarını saat kaça kadar gerçekleştirebilirim ?

    Sistemlerimiz 7/24 açıktır, işlemlerinizi 7/24 gerçekleştirebilirsiniz.

  • Kredi kartı ile bakiye yükleyebiliyor miyim ?

    Ekranlarımızda sanal pos tanımlı kredi kartı ile 3D Security güvenlik sistemiz ile bakiye yükleyebilirsiniz.

  • Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim ?

    0850 304 1 444 numaramızdan ulaşabilirsiniz.Haftanın 6 günü sabah 08:30-22:00 Pazar günü ise sabah 09:00-21:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

  • Ödediğim faturanın ödenip ödenmediğini kontrol edebilir miyim ?

    Fatura ödeme ekranlarımızdan fatura raporu paneline tıkladığınızda faturanızın ödendiğini, beklemede olduğunu veya iptal aldıysa iptalini görebilirsiniz.

  • Ödeme bildirimi ile ilgili bir problem olduğundan ne yapmalıyım ?

    Ödeme bildirimleri ile ilgili bir problem yaşadığınızda 08503041444 nolu numaramızdan arayıp muhasebe bölümümüz ile görüşme sağlayarak probleminizi çözebilirsiniz.

  • Ödeme bildirimleri kaç dakika içerisinde onaylanır ?

    Ödeme bildirimi en geç 15 dakika içerisinde onaylanmaktadır.

  • Ödemeleri hangi bankalardan gönderebilirim ?

    Toplamda 12 banka ile çalışıyoruz bankaların geneli mevcuttur istediğiniz bankaya ödeme gönderebilirsiniz.

  • Sisteminize güvenlik için Statik IP eklenebilir mi ?

    Statik IP nizi bize bildirirseniz eklenir.

  • Ucuz arama calback yüklemesinde müşteri nasıl arama gerçekleştirebilir ?

    Yükleme yapmak istenilen numaraya yükleme yaptığınızda müşterinizin numarasına mesaj gider ve o mesaj doğrultusunda arama gerçekleştirebilir.

  • Ucuz arama calback yüklemesini nasıl yapabilirim ?

    Kontor panelinde CALBACK seçtikten sonra müşterinizin numarasını yazarak kaç TL lik işlem yapacaksa onu seçip yükleme yapabilirsiniz.